Kadıköy Kedi Veterineri

Kedi Veterineri Kadıköy ile Patili Dostlarınız Emin Ellerde

Kurulduğumuz günden bu, Kadıköy Veteriner olarak veterinerlerimiz ve destek ekibimiz ile en yüksek veteriner hekimliği standartlarını yakalamaya çalışıyoruz. Evcil hayvanların hem sizin hem de bizim ailemizin bir parçası olduğuna inanıyoruz. Kedi ve köpek başta olmak üzere tüm evcil hayvanlara hakettikleri yüksek kalite veteriner tedavi ve bakımlarını sunmaya devam ediyoruz.

Geride bıraktığımız yılların ve eğitimlerimizin bize kattığı tecrübe ile kedi dostu bir veteriner kliniği olma yolunda ciddi adımlar attık. Müşterilerimiz ile kurduğumuz uzun soluklu ilişkiler ve kedilerine sunduğumuz bakım kalitesi çabalarımızın en güzel ödülüdür. en güçlü kanıtıdır.

Başta Acıbadem, Bostancı, Göztepe, Kalamış, Caddebostan, Moda ve Rasimpaşa olmak üzere Kadıköy ve İstanbul’un her tarafından gelen kedi sahiplerine ve kedilerine yardımcı olmaya devam ediyoruz.

Kedilere Yönelik Kadıköy’deki Veterinerlik Hizmetleri için Bize Ulaşın

Kedinizin Yaşamının Her Aşamasını Destekliyoruz

Kedinizin Kadıköy’de Alabileceği En Yüksek Bakım ve Tedavi Kalitesini Sunuyoruz

Kedi dostlarımız büyüdükçe, hayatın altı farklı aşamasından geçecekler:

• Yavru kedi : 0-6 ay
  • Çocuk: 7 ay – 2 yıl
  • Asal: 3-6 yıl
  • Olgun: 7-10 yıl
  • Kıdemli: 11 – 14 yaş
  • Geriyatrik: 15+ yaş

Doğal olarak, bir kedi hayat boyunca büyüdükçe ve ilerledikçe, fizyolojik değişikliklere uğrayacak ve bakım ve dikkat gerektiren çeşitli yaşam olaylarıyla karşı karşıya kalacaktır. Yavruluktan yaşlılığa, bir kedinin hayatının her aşamasında önleyici bakım yaşam kalitesinde büyük farklılıklar yaratacaktır. Sonuçta kedinizin sağlığı onlarla olan ilişkinizi etkileyecektir. Bu nedenle profesyonel veterinerlik hizmetleri her daim size destek olacaktır.

Kediler hastalıkları gizleme konusunda çok iyidir. Aslında, çoğu kedi çok hasta olduğunda daha az aktif ve daha az etkileşimli hale gelir. Bir kedinin gösterebileceği herhangi bir hastalık belirtisi çok hafif olacaktır. Davranışlarındaki herhangi bir değişiklik, hasta olabileceği ihtimalini aklınıza sokmalıdır. Birçok müşteri, kedilerinin onları her zamanki gibi kapıda karşılamadığını söylediğinde bunun muhtemel bir hastalık nedeniyle olduğundan şüpheleniyor. Çok da yanlış sayılmazlar. Bu, kedinizin hasta olduğunun bir göstergesi olabilir. Kedi hastalığının belirtileri çok ince olduğundan, davranışta belirgin bir değişiklik fark ederseniz lütfen Kadıköy Kedi Veteriner ofisimizi arayın.

Kedi Dostu Bir Veteriner Kliniğiyiz

Kedilere yönelik uzmanlığımız Kadıköy’deki pek çok kedi sahibi tarafından tercih edilmemizin en büyük sebeplerinden biridir. Veterinerlerimiz ve ekibimiz Kadıköy ve İstanbul’un her tarafından gelen hastalara bakım ve tedavi sunma konusunda isteklidir. Kliniğimizi de bu doğrultuda düzenledik.

Kedinizin feromonlarını ve kedinizin güvende hissetmesini sağlayacak yumuşak rahat yüzeyleri kullanarak stresi en aza indiriyoruz. Personelimiz, kedilerin veteriner kliniğimizi ziyaretleri sırasında daha az stres hissetmelerini sağlayan kendi hızlarında hareket etmelerine izin vermek üzere eğitilmiştir. Yeni ortamları keşfetme konusunda kedilerin özel ihtiyaçları vardır. Kedilerin ihtiyaçlarını ve streslerini minimumda nasıl tutacağımızı anlıyoruz. Tüm kedileri tamamen evde hissettiremesek de, tüm kedilerin Kadıköy Kedi Veterinerini ziyaretlerinde kendilerini güvende ve rahat hissetmelerine yardımcı olabiliriz.

Kadıköy Kedi Veterineri Yorumları

Kedilere Özel Veteriner Uygulamalarımız Hakkında Kadıköylülerin Görüşlerine Göz Atın

Bir veteriner kliniğinde çok daha fazlasıyız. Uzun soluklu ilişkiler kurmayı hedefleyerek kedinizin sağlığını en ön planda tutuyoruz. Veterinerlerimiz ve ekibimiz yaptıkları müdahaleler hakkında sizleri bilgilendirek kedilerinizin bakımını daha bilinçli bir şekilde yapmanızı sağlamaya çalışıyor. Kurduğumuz ilişkiler, yaptığımız gönüllük faaliyetleri, çevremize yaptığımız katkılar sayesinde Kadıköy’de kedi bakımı ve tedavileri konusunda güvenebileceğiniz bir veteriner kliniği olmaya çalışıyoruz. Bazı kedi sahiplerinin Kadıköy Kedi Veterineri hakkındaki düşüncelerine göz atabilirsiniz.

Şimdiye kadar gördüğüm en profesyonel ve samimi yaklaşan ekip. Kedim için tek bakım adresi oldunuz.

Ali E.

Max’e kendi kedileri gibi davranıyorlar. Özenli, yardımsever ve uzman bir ekip. Bana yakın olduğunuz için uğramıştım ama verdiğiniz hizmeti ve sizleri gördükten sonra sürekli gelmeye başladık. Teşekkür ediyorum

Elif Ayaz
Kedi Bakımı, Aşı
ve Tedavisi

Kadıköy’de Kedilere Yönelik Yaptığımız Tedavi ve Bakımlar

Kedileriniz için gerekli tüm bakım ve tedaviler konusunda size yardımcı oluyoruz

Kadıköy Kedi Veteriner ekibimiz her yaş ve cinsteki kedi için aşağıdaki sağlık ve bakım hizmetlerini sunuyor. Diğer tedaviler ve aklınızdaki her türlü soru için bize ulaşabilirsiniz.

• Alerji Testi: Kediler genellikle çok çeşitli semptomlara neden olabilecek bir dizi alerjenle karşı karşıyadır, alerji testi bazı sorunların temel nedenini tanımlamamıza ve düzgün bir şekilde tedavi etmemize yardımcı olabilir.
  • Anestezi: Anestezi altındayken kedinizin güvende kalmasını sağlayacak imkanlar, ekipman, ilaç ve bilgiye sahibiz
  • Davranış Hizmetleri: Kedinizin davranışı genetik olarak doğal değildir, ancak bağlılığınız ve yardımımızla öğrenilebilir ve öğrenilemez.
  • Kanser Tedavisi: Kanser tedavisine yönelik iletişimsel topluluk yaklaşımımız, sizin ve kediniz için tüm farkı yaratır
  • Kardiyoloji: Birinci sınıf tesislerimiz, ekipmanlarımız ve profesyonel bilgimiz kedinizin sağlığı ve zindeliği ile ilgili sorunların kalbine ulaşır
  • Diş Bakımı: Bilgimiz ve diş deneyimimiz, periodontal hastalık da dahil olmak üzere kedinizin diş koşullarını önlemeye ve tedavi etmeye yardımcı olabilir.
  • Dermatoloji: Cilt hastalıklarının erken teşhis edilmesi tedavide oldukça faydalıdır. Bununla birlikte, bir cilt durumu zaten geliştiyse, kötüleşmeden önce ele alınmalıdır.
  • Tanısal Görüntüleme: Tanısal görüntüleme, veteriner hekimlerimizin ve teknisyenlerimizin kedinizin durumunu doğru bir şekilde teşhis etmesini sağlar, böylece uygun tedavi reçete edilebilir.
  • Acil Bakım: Kapsamlı acil bakım konusunda uzmanız ve tesislerimiz kedinizin sahip olabileceği tüm veteriner acil durumlarına yönelik olarak tasarlanmıştır.
  • Göz Bakımı: Doktorlarımız, kedi spesifik göz hastalığını tanımak ve etkililiğe ve kedinizin belirli tedavilere toleransına dayalı tedavileri seçmek için eğitilmiştir.
  • Pire ve Kene: Kedinizin sağlığı ve mutluluğu için güvenli ve etkili pire ve kene tedavileri uygularız
  • Kalp kurdu Önleme: Kediniz için kalp kurdu eğitim önleme, teşhis ve tedavi konusunda uzmanız
  • Yavru Kedi Bakımı: Uygun önleyici tıbbi tedavileri sağlarken, yavru kedi için eğitim ve beslenme bilinci yoluyla bakım yapmayı öğrenmenize yardımcı oluruz
  • Laboratuvar: Laboratuvar test hizmetlerimiz, kediniz için daha hızlı ve daha doğru teşhis ve tedaviler anlamına gelir
  • İlaçlar: Kediniz ilaç gerektirdiğinde doktorlarımız doğru reçeteyi verecektir
  • Beslenme: Farklı yaşam aşamalarında kediniz için özel beslenme gereksinimlerini ele alacağız ve belirli hastalıkların yönetimine yardımcı olacağız
  • Ağrı Yönetimi: Yaş, yetenek veya durum ne olursa olsun kediniz için etkili ve merhametli ağrı yönetimi konusunda uzmanız
  • Önleyici Bakım: Kapsamlı önleyici bakım programımız, kedinizin uzun sağlıklı bir yaşam sürmesini sağlamanın ilk adımıdır.
  • Altı Aylık Sağlık Kontrolleri: Önleyici bakımın temel taşı olan altı aylık sağlık sınavları, sağlık sorunlarının erken tespit edilmesine ve ele alınmasına izin vererek yaşamın uzamasına yardımcı olur
  • Yaşlı Kedi Bakımı: Yaşlanan kedilerin özel ihtiyaçlarını anlıyoruz. Yaşlanan kediniz için en uygun planı sağlamak için sizinle işbirliği yapacağız
  • Kısırlaştırma: Kediniz için güvenli ve ağrısız bir cerrahi deneyim sağlıyoruz
  • Cerrahi Müdahaleler: Tesislerimiz, ekipmanlarımız ve personelimiz kedinize başarılı bir ameliyat ve iyileşme için en iyi seçeneği sunar
  • Aşılar: Veteriner hekimlerimiz, kedinizin ihtiyaçlarına göre kişiselleştirilmiş ve kişiselleştirilmiş bir aşılama protokolü önerecektir.

Kadıköy’de Kedilere Yönelik Her Türlü Veterinerlik Uygulaması için Bize Ulaşın