Kadıköy Köpek Veterineri

Köpeğinizin ihtiyaç duyacağı tüm bakım ve tedaviler Köpek Veterineri Kadıköy’de

2012 yılından bu yana, Kadıköy Veteriner olarak köpekler için en yüksek yaşam kalitesini sağlamayı amaçlayan, kapsamlı, şefkatli ve uygun fiyatlarla veterinerlik tedavi ve bakımlarını taahhüt ediyoruz..

Kadıköy’deki veteriner hekimlerimiz ve destek ekibimizle, en yüksek veteriner hekimliği standartlarını yakalamaya çalışıyoruz . Biz köpekleri hem sizin hem de kendi ailemizin bir parçası olarak görüyoruz. Başta Fenerbahçe, Acıbadem, Bostancı, Caddebostan, Göztepe, Moda, Kalamış ve Rasimpaşa olmak üzere Kadıköy ve İstanbul’un her tarafından gelen köpek sahiplerinin yorumları köpekleri için sunduğumuz bakım kalitesinin en güçlü kanıtıdır.

Müşterilerimizin çoğu ile uzun vadeli ilişkiler kurmayı hedefliyoruz. İyi iletişim ve güven yoluyla, müşterilerimizle, köpekleri için en iyi bakımı sağlamak üzere çalışıyoruz. Kadiköy köpek veterineri ekibi olarak bu ilişkileri geliştimeye devam ediyoruz.

Veteriner Kadıköy köpeklere yönelik olarak koruyucu sağlık hizmetlerinin yanı sıra gelişmiş teşhis ve cerrahi hizmetleri de sunmaktadır. Kaliteli hizmet taahhüdümüz, Kadıköy’deki köpek bakım kliniğimizin veterinerlik endüstrisinde tanınmasını ve saygı duyulmasını sağlamıştır.

Kadıköy’de Köpekler için Gerekli Her Türlü Tedaviler için Bize Ulaşın

Kadıköy’de Köpek Veterinerlik Hizmetlerine Kapsamlı Bir Yaklaşım

Köpeğinizin Kadıköy’de Alabileceği En Yüksek Kaliteye Sahip Bakım ve Tedavileri Sunmaya Çalışıyoruz

Bir köpek veterinerinin sadece bir köpeğin karşılaşabileceği rahatsızlıkları başarılı bir şekilde önleme, teşhis etme ve tedavi etme yeteneği ölçüsünde iyi veteriner olduğunu biliyoruz. Aynı derecede önemli olan şey, köpeklerinin sağlık kaygılarını ve köpekleri için en iyi seçimleri nasıl yapacaklarını anlamalarını sağlamak için Kadıköy’deki köpek sahiplerini dinleyebilme ve onlarla etkili iletişim kurma yeteneğimizdir. Bu nedenle köpek veteriner kliniğimizde sunduğumuz önleyici bakım, tıbbi tanı ve acil cerrahi dahil her türlü prosedürümüze güveniyoruz.

• Alerji Testi: Genellikle hayatı tehdit edici olmasa da, köpeklerde alerjiler rahatsızlığa neden olur ve tedavi edilmelidir.
  • Anestezi: Köpeğinizin anestezi altındayken olabildiğince güvenli kalmasını sağlayacak tesisler, ekipman, ilaç ve bilgiye sahibiz
  • Davranış Hizmetleri: Köpeğinizin davranışı tamamen genetik olarak doğal değildir, ancak bağlılığınız ve yardımımızla öğrenilebilir. Bu konuda size yardımcı oluyoruz.
  • Yatılı Tıbbi Tedaviler Belirli durumlar için yatılı tıbbi tedaviler sunuyoruz. Siz yokken köpeğinize iyi bakılmasını sağlayabiliriz
  • Kanser Tedavisi: Kanser tedavisine yönelik tedavilerimiz sizin ve köpeğiniz için tüm farkı yaratır
  • Kardiyoloji: Kadıköy’deki birinci sınıf veteriner kliniğimi, ekipmanımız ve profesyonel bilgimiz köpeğinizin sağlığı ve sağlığı ile ilgili sorunların kalbine ulaşır
  • Diş Bakımı: Bilgimiz ve diş deneyimimiz, periodontal hastalık dahil olmak üzere köpeğinizin diş rahatsızlıklarını önlemeye ve tedavi etmeye yardımcı olabilir.
  • Dermatoloji: Uzmanlığımız, köpeğinizin cilt problemlerini büyük sorun haline gelmeden teşhis etmek ve tedavi etmeyi hedefler.
  • Tanısal Görüntüleme: Tanısal görüntüleme, veteriner hekimlerimize köğeğinizin rahatsızlığını tam olarak anlaması için gerekli tanıları içerir.
  • Acil Bakım: Çalışma saatlerimizde köpeğinizin ihtiyaç duyabileceği her türlü acil bakımı yönetebiliriz
  • Pire ve Kene: Köpeğinizin sağlığı ve konforu için çeşitli güvenli ve etkili önleyici veya pire ve kene tedavi yöntemleri kullanıyoruz
  • Kalp Kurdu Önleme: Biz köpek kurdu eğitim ve tıbbi önleme yanı sıra köpek tedavisi konusunda uzmanım
  • Laboratuvar Testleri: Kurum içi laboratuvar test hizmetlerimiz, köpeğiniz için daha hızlı ve daha doğru teşhis veya tedavi anlamına gelir
  • Mikroçip Kimliği: Profesyonel mikroçip kimliği hizmetlerimiz, kaybolması, çalınması veya sizden ayrılması durumunda köpeğinizi tanımlamanıza yardımcı olabilir
  • Beslenme: Beslenme eğitimi, farkındalık ve diyet müdahale programlarımız köpeğinizin sağlıklı ve formda kalmasına yardımcı olabilir
  • Ağrı Yönetimi: Köpeğiniz için yaş, yetenek veya durum ne olursa olsun özelleştirilmiş, etkili ve şefkatli ağrı yönetimi konusunda uzmanız
  • Parazit Önleme ve Tedavisi: Bazı parazit enfeksiyonları için önleme ve erken teşhis hayatta kalmak için çok önemlidir
  • Önleyici Bakım: Kapsamlı önleyici bakım programımız, köpeğinizin sağlıklı ve yıl boyunca iyi kalmasını sağlamanıza yardımcı olur.
  • Yavru Köpek Bakımı: Yavru köpeğinizin en iyi bakıma sahip olduğundan emin olmak için sizinle işbirliği yapacağız ve yeni aile üyenize bakmak için ihtiyaç duyduğumuz tüm bilgilere sahipsiniz.
  • Yaşlı Köğek Bakımı: Kapsamlı kıdemli bakım protokollerimiz ve prosedürlerimiz, köpeğinizin zarif, sağlıklı ve mutlu bir şekilde yaşlanmasına yardımcı olur.
  • Altı Aylık Sağlık Kontrolleri: Önleyici bakımın temel taşı, altı aylık sağlık sınavları, kronik sağlık sorunlarının üstesinden gelmenin ve gelişmekte olan sorunların önüne geçmenin anahtarıdır
  • Kısırlaştırma: Kısırlaştıma ameliyatı öncesi, cerrahi ve ameliyat sonrası bakımımız köpeğinize en güvenli ve en rahat cerrahi prosedürü sağlayacaktır.
  • Cerrahi Müdahaleler: Kliniğimiz, uzman cerrahlar ve teknisyenlerimiz köpeğinizin ameliyattan önce, ameliyat sırasında ve sonrasında bakım görmesini sağlayacaktır.
  • Aşılar: Veteriner hekimlerimiz ve teknolojilerimiz, köpeğinizin yaşını, tıbbi geçmişini, çevresini, seyahat alışkanlıklarını ve yaşam tarzını açıklayan aşılama protokollerini özelleştirecek

Köpek Dostu Bir Kadıköy Veteriner Kliniğiyiz

Kedilere yönelik uzmanlığımız Kadıköy’deki pek çok kedi sahibi tarafından tercih edilmemizin en büyük sebeplerinden biridir. Veterinerlerimiz ve ekibimiz Kadıköy ve İstanbul’un her tarafından gelen hastalara bakım ve tedavi sunma konusunda isteklidir. Kliniğimizi de bu doğrultuda düzenledik.

Korkuları olan veya veterinerlik uygulaması ile olumsuz ilişkileri olan köpeklerin savunmacı ve saldırganlıkla hareket etme olasılığı daha yüksektir. Kadıköy’deki köpek veterineri kliniğimizdeki veteriner hekimlerimiz ve ekibimiz bu konuda tecrübeli ve eğitimlidirler.

Bizler bu durumu güç ve baskı kullanarak çözmenin doğru olmadığını düşünüyoruz. O günkü tedavi için çözüm olsada, sıkıntı ve rahatsızlık hisseden köpek büyük olasılıkla bir sonraki veteriner ziyaretinde başka bir olumsuz deneyim beklentisiyle artan saldırganlıkla tepki verebilir. Bu, veteriner-hasta bağının bozulmasına neden olabilir. Ayrıca, veteriner kliniğinde köpeğinizin artan stres, klinik muayenesini karıştırmak suretiyle kalp atış hızı ve kan basıncı gibi fizyolojik parametreleri de etkileyecektir.

Kadıköy Köpek Veterineri olarak doğru yakşaşımın köpeğinizin veterinerde yaşadığı bu stresi azaltmak ve ortadan kaldırmak olduğunu düşünüyoruz. Kliniğimizdeki veteriner hekimler ve destek ekibi de köpek dostu yaklaşımıyla tedavi ve bakımları ele alır.

Kadıköy Köpek Veterineri Referanslarımız

Köpeklere Özel Tedavi ve Bakımlarımıza İlişkin Kadıköy’deki Köpek Sahiplerinin Yorumları

Kurulduğumuz günden itibaren bir veteriner kliniğinden çok daha fazlası olmayı hedefledik. Tüm çalışmalarımızı da bu hedefler doğrultusunda yürütmeye çalışıyoruz. Kadıköy’de başta kedi ve köpek olmak üzere her türlü hayvan bakımında onaylanmış ve kabul görmüş veterinerlik uygulamaları sunuyoruz. Köpek sahiplerine bir köpeğin yaşamındaki her adımda ihtiyaç duyabileceği bakım ve tedaviler hakkında bilgilendirmeler yapmayı düstur edindik. Bu yaklaşımlarımızın sonucu olarak da Kadıköy’deki pek çok müşterilerimizle uzun soluklu ilişkiler kurmayı başardık. Kendilerinin hakkımızdaki yorumlarına göz atabilirsiniz.

Köpeğimin veteriner korkusunu yenmesine yardımcı olduğunuz için çok çok teşekkür ederim. Artık stresli ve saldırgan olmadan da bakımlarını yaptırabiliyoruz.

Selin A.

Kadıköy Veteriner ekibini seviyorum. Sadece veterinerler değil ekipte karşılaştığınız herkes köpekler konusunda nasıl davranması gerektiğini biliyor. Sorduğum her soruda beni tatmin eden cevaplar almamla başlayan süreçte, köpeklerimin bakım ve tedavilerinde güvendiğim bir klinik oldular.

Ali Ergun Kaya

Köpek Beslenme ve Bakımı Konusunda da Destek Oluyoruz

Doğru beslenme patili dostlarımızın yaşam standartlarını doğrudan etkiler

Kadıköy Veteriner’de, veteriner hekimlerimizin ve personelimizin köpeğinizin hayatının tüm aşamaları için doğru beslenmenin önemine vurgu yaptığını göreceksiniz. Köpeğiniz bir köpek yavrusu, ergen, yetişkin veya yaşlı olsun, bir köpeğin hayatının her aşaması bazı özel beslenme hususlarıyla birlikte gelir.

Veteriner hekimlerimiz, köpeğinizin beslenme ihtiyaçlarını anlamanıza yardımcı olmak için buradalar:

• Cins, yaş ve aktivite seviyesi için en iyi konserve veya kibble diyeti
  • Köpeğinizin yemeğine eklemek için uygun öğeler – bazı pişmiş sebzeler
  • Sağlıklı köpek aperatifler
  • Köpeğinize vermemeniz gereken yiyecekler

Ayrıca cins, yaş, beden, fiziksel uygunluk, alerji ve tıbbi durumlar gibi şeyleri dikkate alarak özel bir köpek beslenme programı oluşturmaya yardımcı olabiliriz. İnsanlarda olduğu gibi, uygun köpek beslenmesi hem önleyici hem de bazen iyileştirici olabilir, çünkü dengeli bir diyet optimal sağlığı desteklemek ve korumak için gereklidir. Elbette, köpeğiniz kendi diyetini seçemez ve bu nedenle iyi sağlık seçimleri yapma yükü size aittir. Köpeğinizin beslenme ihtiyaçlarını anlamak, uzun yıllar boyunca sağlıklı ve mutlu bir yaşam sürmelerini sağlamak için sorumluluğunuzun önemli bir parçasıdır.

Kadıköy’de Güvenebileceğiniz Köpek Cerrahisi

Bir köpek veterineri olarak her türlü köpek cerrahisi uygulamaları için donanımlı ve hazırız. Hiç kimsenin köpeğinin cerrahi müdahale ihtiyacı hakkında düşünmek istemediğinin farkındayız, ancak böyle talihsiz bir durum ortaya çıkarsa, Kadıköy Veteriner size ve köpeğinize aşağıdakiler konusunda rehberlik etmeye hazır olduğundan emin olabilirsiniz:

• Ameliyat Öncesi Protokoller
  • Cerrahi işlemler
  • Ameliyat sonrası ağrı yönetimi ve bakımı
  • Tamamlayıcı tedavi / rehabilitasyon

Köpekler için Veteriner Bakımında Uzmanlık ve Empatiyle Hareket

Kadıköy’deki veteriner hekimlerimiz, teknisyenlerimiz, asistanlarımız ve personelimiz, size ve köpeğinize şefkatli ve profesyonel bir deneyim sunmak için birlikte çalışır. İlk telefon görüşmesinden itibaren, amacımız endişelerinizin giderildiğini, iyi bilgilendirildiğinizi ve köpeğinizin en iyi bakımı aldığını hissetmenizi sağlamaktır.

Kadıköy’de Köpeğinizin Bir Sonraki Veteriner Randevusunu Planlayın

Köpek veterinerlerimizden biriyle randevu almak, telefonu açmak veya bize bir e-posta göndermek kadar kolaydır. Personelimiz, Kadıköy köpek veterinerine olan ziyaretiniz sizin için olabildiğince kolay ve köpek arkadaşınız için eğlenceli hale getirmek için burada.